مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ارسال پیامک به کلیه شهرستان‌ها

سامانه پیامک ستاد انتخابات ریاست جمهوری ارسال پیامک از طریق مناطق کد پستی پنل اس ام اس مخابرات

در این منو از ارسال، کاربران کافی است کد پستی منطقه مورد نظر خود را به سامانه وارد کرده و سامانه به صورت خودکار تمامی شماره‌هایی که در این منطقه ثبت شده‌اند را نمایش خواهد داد.

ارسال پیامک از طریق دکل BTS

این نوع ارسال فقط برای شماره‌های ایرانسل است و در شهری مثل تهران می‌تواند فیدبک بالایی داشته باشد. در این نوع ارسال از روی نقشه منطقه‌ای را که مد نظر است می‌توان به آن ارسال داشت، انتخاب کرد و پیامک خود را زمان‌بندی کرد.

ارسال پیامک از طریق تفکیک سن و جنسیت

در این نوع از ارسال با استفاده از انتخاب جنس مرد یا زن و رده سنی مشخصی می‌توان پیامک تبلیغاتی خود را فقط به این دسته از افراد در استان مورد نظر ارسال کرد.

پنل اس ام اس انتخابات ارسال پیامک از پیش شماره‌های همراه اول

اغلب شماره‌های تلفن همراه را مشترکین اپراتور همراه اول تشکیل داده است. می‌توان با انتخاب پیش شماره همراه اول مورد نظر در سامانه به تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کرد. آن هم به صورت هدفمند.

ارسال پیام صوتی

مدیرپیامک به عنوان نماینده رسمی اپراتورها، در پنل‌های اس ام اس خود امکانی در نظر گرفته است که می‌توان به جای نوشتن متن پیامک پیام خود را به صورت صوت ضبط کرده و فایل صوتی را در منوی ارسال پیام صوتی وارد کرد تا سامانه به صورت سیستمی با گیرندگان انتخاب شده تماس گرفته و فایل صوتی را برای آنها پخش کند.

ارسال پیامک به کلیه شهرستان‌های استان‌ها و مراکز استان‌ها

توسط این امکان سامانه پیامکی، کاربران می‌توانند از روی پنل شهرستان مورد نظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره‌ها پیامک ارسال کنند.

کلیه استان‌ها و شهرستان‌های کشور در پنل مدیرپیامک موجود است. علاقه‌مندان جهت مشاوره خرید پنل اس ام اس مخابرات می‌توانند به صفحه امکانات و تعرفه‌ها مراجعه کنند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده