مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» طراحی سایت انتخاباتی

پنل اس ام اس رایگان به این ترتیب مردم می توانند به راحتی با نامزدها و نمایندگان انتخابی شهر خود، ارتباط برقرار کنند تا نمایندگان در اولین فرصت پاسخگوی این نیازها باشند.

از دیگر مزایای داشتن وب سایت این است که نامزدهای انتخاباتی می توانند اهداف و برنامه های خود را با مردم به اشتراک بگذارند، کمپین های مختلف انتخاباتی راه اندازی کنند، فایل های مرتبط با سخنرانی های خود را در اختیار مردم قرار دهند و ... .

در صورتی که در نامزدی خود در انتخابات مجلس را اعلام کرده اید، می توانید از طریق سامانه سایت ساز پرتال، وب سایت خود را در یک روز راه اندازی نمایید. اکنون که دیگر زمان چندانی برای طراحی سایت انتخاباتی باقی نمانده است، سایت ساز پرتال گزینۀ فوق العاده ای برای بر طرف کردن این نیاز شما می باشد. کارشناسان فنی پرتال با مطالعه و بررسی دقیق، نیازهای نامزدهای انتخاباتی را شناخته و بر اساس آنها قالب های خود را ایجاد کرده اند. پنل اس ام اس انتخابات برای تمام کشور استفاده از سایت ساز پرتال نیز، نیازی به دانش تخصصی ندارد و همۀ افراد می توانند به آسانی و با چند کلیک وب سایت خود را راه اندازی کنند. نامزدهای انتخاباتی می توانند از وب سایت های خود برای فعالیت های گفته شده در زیر استفاده نمایند:

    معرفی، زندگی نامه
    معرفی برنامه و عملکرد نماینده
    آرشیو عکس
    آرشیو فیلم
    آرشیو فایل های صوتی و متنی سخنرانی ها
    انتشار اخبار و اطلاع رسانی
    نظر سنجی
    ارتباط با مردم
    افتخارات و سوابق
    پیشنهادات و انتقادات
    فرم های مختلف جهت برقراری ارتباط مردمی
    پیوند ها و لینک های مرتبط و مفید
    و ...

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده