مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نامزدهای محترم انتخابات

همانطور که می دانید تنها یک ماه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری باقی مانده است. مکس اس ام اس از این روی احزاب نامزدهای نمایندگی هر دو مجلس در تلاش هستند که با استفاده از راهکارهایی جدید کاندیدای خود را به عموم مردم معرفی کنند و برنامه های این عزیزان را به مردم برسانند.

با پیشرفت تکنولوژی و استقبال همۀ مردم جهان از ابزارهای دیجیتال، می توان گفت "تلفن همراه" و "رایانه" از بهترین وسایل ارتباطی با مردم، به ویژه با جوانان می باشند. همانطور که می دانید بیشتر جمعیت ایران جوان هستند و نزدیک به 90% از جوانان ایران، در حال حاضر از کامپیوتر و موبایل استفاده می کنند. ارسال پیامک تبلیغات انتخابات در تمام کشور بنابراین نامزدهای انتخابات می توانند از طریق این دو پلت فرم به راحتی با طرفداران خود در ارتباط باشند و از عزیزان دعوت کنند که در روز 7 اسفند به پای صندوق های رای بیایند.

همانگونه که در چند ماه قبل گفتیم، با نزدیک شدن به انتخابات دهمین مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری، مدیران شرکت رسانۀ تجارت نوین تصمیم گرفتند که به مناسبت این رویداد ملی، امکانات و خدمات خود را با تخفیف در اختیار کاندیداهای هر دو انتخابات قرار دهند. هم اکنون افراد نامزد در انتخابات مجلس می توانند پنل تجاری مدیر پیامک را با 50% تخفیف و پنل سایت ساز پرتال را با 5% تخفیف دریافت کنند.
پنل پیامک برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری

همانطور که گفتیم، نامزدهای محترم انتخابات می توانند پنل های تجاری مدیر پیامک را با 50% تخفیف دریافت کنند. در حال حاضر، مدیر پیامک را می توان یکی از بهترین و موفق ترین سامانه های ارسال اس ام اس در ایران دانست. مدیر پیامک توانسته است با ایجاد رابط کاربری ساده، پیشرفته ترین خدمات اس ام اس را در اختیار تمام شهروندان قرار دهد. همۀ کاربران می توانند بدون داشتن دانش و مهارت خاصی، از طریق اینترنت اقدام به ارسال انبوه پیامک های تبلیغاتی کنند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده