مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» انتخابات مجلس و شورا

یکی روش های اصلی تبلیغات انتخابات مجلس و شورا، ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی با استفاده از پنل مدیرپیامک میباشد. مکث اس ام اس همانطور که میدانید بسیاری از کاندیدا های شورای شهر، مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و… ارسال پیامک انبوه را به عنوان ابزاری جهت تبلیغات خود قرارداده و با در نظر گرفتن بودجه اندک برای تبلیغات پیامکی، شعارها و پیامک های خود را از طریق پیامک به مخاطبان خود ارسال میکنند.

در سامانه پیامک انتخابات، مدیرپیامک جهت ارسال پیامک تبلیغات انتخابات برای کاندیداهای محترم به دلیل ارسال اس ام اس با حجم بالا و محدودیت زمانی در ارسال پیامک تبلیغات انتخاباتی، شرایطی ویژه در نظر گرفته است. سامانه پیامک ویژه انتخابات مجلس و شورا مدیرپیامک، به کاندیداهای محترم ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای انتخابات مجلس خط خدماتی جهت ارسال سریع پیامک های انتخاباتی حتی به شماره های مسدودی اعطا می کند.
راه کارهای مورد استقبال قرار گرفتن پیامک تبلیغاتی

مدیرپیامک توانسته است با ایجاد رابط کاربری ساده، پیشرفته ترین خدمات در زمنیه ارسال پیامک تبلیغاتی را در اختیار تمام مردم قرار دهد. همه کاربران میتوانند بدون نیاز به دانش و مهارتی خاص از طریق اینترنت و به صورت انلاین اقدام به ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی کنند. مدیرپیامک علاوه بر قرار دادن بانک شماره تلفن جامع و کامل، خدمات و امکانات منحصر به فردی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد. برخی از این امکانات در ادامه لیست شده اند:

    ارسال پیامک به مخاطبین اپراتورهای ایرانسل و همراه اول
    ارسال پیامک منطقه ای
    ارسال پیامک از طریق نقشه گوگل
    ارسال پیامک کد پستی
    ارسال پیامک به پیش شماره خاص
    ارسال پیامک بر اساس دکل ایرانسل BTS
    ارسال پیامک با تفکیک سن و جنسیت (ارسال پیامک به رای اولی ها)
    ارسال پیامک به صاحبان مشاغل و اصناف خاص

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده