مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» پنل مدیرپیامک

سامانه پیامکی برای پیروزی در انتخابات ارسال پیامک از پیش شماره‌های همراه اول

اغلب شماره‌های تلفن همراه را مشترکین اپراتور همراه اول تشکیل داده است. می‌توان با انتخاب پیش شماره همراه اول مورد نظر در سامانه به تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کرد. آن هم به صورت هدفمند.

ارسال پیام صوتی

مدیرپیامک به عنوان نماینده رسمی اپراتورها، در پنل‌های اس ام اس خود امکانی در نظر گرفته است که می‌توان به جای نوشتن متن پیامک پیام خود را به صورت صوت ضبط کرده و فایل صوتی را در منوی ارسال پیام صوتی وارد کرد تا سامانه به صورت سیستمی با گیرندگان انتخاب شده تماس گرفته و فایل صوتی را برای آنها پخش کند.

ارسال پیامک به کلیه شهرستان‌های استان‌ها و مراکز استان‌ها

توسط این امکان سامانه پیامکی، کاربران می‌توانند از روی پنل شهرستان مورد نظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره‌ها پیامک ارسال کنند.

کلیه استان‌ها و شهرستان‌های کشور در پنل مدیرپیامک موجود است. علاقه‌مندان جهت مشاوره خرید پنل اس ام اس مخابرات می‌توانند به صفحه امکانات و تعرفه‌ها مراجعه کنند.

 

سامانه پیام کوتاه برای پیروزی در انتخابات باتوجه به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی و حساسیت تبلیغات در این حوضه یکی از راهکارهایی که میتوان به آن تکیه کرد ارسال اس ام اس اطلاع رسانی وهمچنین تبلیغاتی و بعد انتخابات ارسال پیام تشکر استفاده کرد و با توجه به هزینه پایین پیامک یکی از به سرفه ترین و کاربردی ترین نوع تبلیغات در این زمینه میباشد

شما می توانید با استفاده از سامانه پیامک برای انتخابات مختلف  و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کرد .

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف Entekhabat استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده