مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» پنل پیامک

ارسال پیامک انتخاباتی مجلس سامانه پیامک انتخابات

برای ارسال هدفمند، پنل اس ام اس مخابرات برای انتخابات، امکانی با نام ارسال کدپستی را فراهم کرده است تا کاندیداها بودجه تبلیغاتی خود را صرف کاری کنند که برای‌شان بازدهی دارد. تنها کافی است کدپستی منطقه‌ای را که می‌خواهند پیامک تبلیغاتی ارسال کنند را در سامانه وارد کرده و به تعداد دلخواهی از شماره‌ها پیامک ارسال کنند.

اگر شخصی کاندید انتخابات مجلس  و… است، قاعدتا اغلب مردمان او را افراد نزدیک به محل زندگی تشکیل می‌دهد . بنابراین بازار هدف او دقیقا حول مکانی است که در آنجا فعالیت دارد.

کافی است تا در پنل پیامک به قسمت ارسال منطقه‌ای برود و شهرهای استان مورد نظر را انتخاب کند.

تنها کافی است برای ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه مورد نظر را انتخاب کرده. تعداد مخاطبان موجود نشان داده می‌شود که می‌توان به همه یا تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کرد. می‌توان با استفاده از قابلیت ارسال کدپستی یا ارسال از روی نقشه پنل پیامک استان مورد نظر، به منطقه دلخواه خود پیامک ارسال کرد.

تبلیغات انتخابات پنل اس ام اس مخابرات انتخابات

در روش ارسال پیامک به بانک شماره موبایل‌های مدیرپیامک می‌توان براساس هدف خود پیامک‌های تبلیغاتی را به افرادی که در مناطق مختلف هستند ارسال کرد.

- ارسال پیامک از نقشه گوگل

- ارسال پیامک از طریق کدپستی

- ارسال پیامک از طریق دکل BTS

- ارسال بر شهرستان‌های استان‌ها و مراکز استان

ارسال پیامک از روی نقشه از طریق پنل اس ام اس مخابرات برای انتخابات

توسط این امکان سامانه پیامکی، کاربران می‌توانند از روی نقشه گوگل محله مورد نظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره‌ها پیامک ارسال کنند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده